fighter visits

A blast from the past - K-1 GP 2003





Batarelli com Remy Bonjasky Campeão K-1 GP 2003


Batarelli com Musashi Vice Campeão K-1 GP 2003


8th Match Tournament - Final 3x3min

Musashi
Japan / Seido Kaikan VS Remy Bonjasky
Holland / Mejiro Gym
WINNER :Remy Bonjasky (3R Decision3-1)
7th Match - Super Match : K-1 Rule 3x3min

Jan "The Giant" Nortje
South Africa / Steve's Gym VS Martin Holm
Sweden /
Vallentuna Boxing Camp
WINNER : Martin Holm (1R 1'06" KO)
6th Match Tournament - Semi Final 2nd Fight 3x3min

Musashi
Japan / Seido Kaikan VS Peter Aerts
Holland / Team Aerts
WINNER : Musashi (3R Decision 2-0)
5th Match Tournament - Semi Final 1st Fight 3x3min

Cyril Abidi
France /
Challange Boxing Marseilles VS Remy Bonjasky
Holland / Mejiro Gym
WINNER : Remy Bonjasky (1R 1'46" KO)

4th Match Tournament - Quarter Final 4th Fight 3x3min


Alexey Ignashov
Belarus / Chinuk Gym VS Peter Aerts
Holland / Team Aerts
WINNER : Peter Aerts (Ex.4R Decision 3-0)

3rd Match Tournament - Quarter Final 3rd Fight 3x3min


Ray Sefo
New Zealand / Fight Academy VS Musashi
Japan / Seido Kaikan
WINNER : Musashi (3R Decision 3-0)

2nd Match Tournament - Quarter Final 2nd Fight 3x3min


Peter Graham
Australia VS Remy Bonjasky
Holland / Mejiro Gym
WINNER : Remy Bonjasky (1R 2'58" KO)

1st Match Tournament - Quarter Final 1st Fight 3x3min


Cyril Abidi
France /
Challange Boxing Marseilles VS Francois "The White Buffalo" Botha
South Africa / Steve's Gym
WINNER : Cyril Abidi (3R Decision 3-0)

Reserve Match : K-1 Rule 3x3min


Carter Williams
USA / Team VooDoo USA VS Bjorn Bregy
Switzerland / Vos Gym
WINNER : Carter Williams (2R 2'50" KO)

Opening Match : K-1 Rule 3x3min


Yusuke Fujimoto

Japan / MONSTER FACTORY VS Matthias Riccio

France / XTREM TEAM

WINNER : Yusuke Fujimoto (2R 2'34" KO)

No comments:

Post a Comment